2011. március 2., szerda

Paleo-torta

Hetekig, ha nem hónapokig keresgéltem Hanga első szülinapjára a megfelelő torta receptjét. Jó lett volna paleo receptet találni, mert cukrot még nem nagyon evett, ivott, de mivel a legtöbb paleo recept alapja mandulaliszt, a mandula meg esetleg allergizálhat, hát nem mertem bevállalni :( Persze azért előbb megsütöttem, hogy egyáltalán menne e, és gyönyörűen megemelkedett, az íze meg valami fenomenális volt!!! Minden öntet, meg krém nélküli tesztdarabként is pillanatok alatt elfogyott! Még tesómnak, meg a férjemnek is ízlett, pedig ők aztán mondták volna, ha nem :)

Ez a torta nagyon finom, és egy dekát se hízik tőle az ember, hiszen se cukor, se tej, se liszt nincs benne, csak élet, erő, egészség! :D

Végül egy mezei csokitortát sütöttem, amiben azért tojás és tej továbbra sem volt, viszont liszt és cukor igen. DE! A közepébe egy nagyon finom csokikrém került, ami teljes mértékben paleo elvek szerint főzetett! És engem rendesen megpróbált!!! Elég legyen annyi, hogy kellett a türelem és a hit egy ponton. :)

Íme a végeredmény:


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...