2011. október 27., csütörtök

Elegáns táska befejezve!

Végre vége! Már a célszemélynél pihen az én kis Mount Everestem.

Sikerült a cipzár kérdést is megoldanom, így a külső és a belső réteg közé varázsoltam. A bélésre géppel varrtam fel, de a külső, horgolt felülethez azért kézzel varrtam oda. Egyrészt a gép alá tuszkolni művészet lett volna, biztos, hogy a fonalat megnyújtotta volna a gép, ráadásul egy rövidke anyagdarabról volt szó, amit még így is hamar meg lehetett varrni szépen.

A bélése szürke szatén lett. Örülök, hogy találtam hozzá egy ennyire hozzáillő gombot, mert szerintem nagyon feldobja. A mintát a Ravelryn találtam....hol máshol:)

 A virágról már írtam bejegyzést korábban, most viszont már a teljes horgolmányt is bemutathatom:






Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...