2011. október 4., kedd

Hajpánt

Nem mintha sok időt venne igénybe, vagy nagy szaktudást igényelne, mégis ide kívánkozik. Mert szép, és mert a viselőjétől az.

Életem

Röviden összefoglalom amit tudni lehet a hajpántról. Barkáék Gilice nevű fonalából készült, ami 100% pamutot jelent. A látható részeken erp-ket használtam, de úgy, hogy minden másodikba szúrtam kettőt. Így lett, reméyneim szerint, kicsit érdekesebb egy sima horgolásnál. Ahol nem látszik, ott pedig sima láncsorokat alkalmaztam úgy 10 szem erejéig, hogy a fej alatt vékonyabb legyen az anyag. Az utolsó sorban ezeket a láncsorokat középen egy pálcával összefogtam, majd a szélső sort kispálcákból 'építettem', hogy jobban ellenálljon a nyúlásnak.

Huh, leginkább angol mintákat követek, és főleg angol kisvideókon tanulmányozom a horgolást, úgyhogy a magyar horgolós nyelvet erősen töröm. Azért remélem érthetően írtam, bár ez az egyszerű minta nem igen igényel magyarázatot.

A tapasztalat azt mutatja, hogy az ember lánya bizony hamar el tudja nyújtani anyája munkájának gyümölcsét. Csak azt remélem, hogy a feje a nyúlással egyenes arányban nő a sok okosság révén, vagy legalább nem nyújtja tovább, ha már a derekáig lecsúszik.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...