2011. október 14., péntek

Miért nem válaszolok a megjegyzésekre?

No azért, mert nem tudom, hogy kell! áááááá Segítség! Hiába írtam szépeket, igazakat, mindig kidob az oldal azzal, hogy nem vagyok jogosult ( a SAJÁT oldalamon!!!!) megjegyzést küldeni! Mást akartam ma csinálni, de most azzal fogok szüttyögni, hogy kitaláljam mit bénáztam el:(

Valaki esetleg egy megjegyzést fűz ehhez?! (hihi) Ha válaszolok, az csakis azért lesz, mert megértettem a rendszert!

...

"Este van már.....21:37" Heuréka újfent!!! Megoldottam egy aprócska beállítási hibát, így végül sikerül igazi bloggerré válnom!

Húúú ez idő alatt mennyit horgolhattam volna!:(

3 megjegyzés:

Hajnal írta...

Szia!
Esetleg elárulnád hogyan tudtad megoldani?Mert egy ideje én se tudok megjegyzést írni a saját blogomba :((
Segítséged előre is köszi!
Üdv:Hajni!

Anikó írta...

Szia! Most tudtan csak visszakeresgélni. Szóval az irányítópulton belül a beállításokon belül a megjegyzéseken belül (:D) a megjegyzésmoderálásnál nekem a 'soha' címszó volt bejelölve, na azt 'mindig'-re váltottam. Egyéb változtatásra nem emlékszem...már kínomban mindent nyomkodtam :)
Viszont van olyan honlap, ahol továbbra is azt írja ki, h nincs jogosultságom, pedig követő is vagyok:( Még mindig nem vagyok teljesen képben.

Ha valahol volna 'kezdő blogger GYÍK' fórum, szívesen beszállnék:D

Tudsz ilyet?:)

Hajnal írta...

Köszi a segítséget,de képzeld én nem azt változtattam,hanem azt,hogy legyen e szóellenőrzés,és most már tudtam írni :) Érdekes dolgok ezek :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...