2011. november 27., vasárnap

Nyaklánc

A kedvenc színem, a zöld:D Ki gondolná!?

Ponte vecchio

Gardenia

Hát ők. Nagyon praktikusnak találom a láncnak ezt a megoldását, mert hozzávetőlegesen állítható a hossza, illetve nyúlik is, ha kell.....ha nem:D A virág elkészítését videón találtam meg, és a Ponte Vecchionál megismert láncra varrtam rá, természetesen oldalra pozícionálva egy kicsit.


Nagyon tetszenek ezek az apró szépségek. Eddig inkább mentem a praktikus dolgok megvalósítására, de most valahogy bevonzottak a virágok, meg a hópihék:D Ez utóbbiról majd később írok is.

A Ponte Vecchioból volt szerencsém egy fehéret is elkészíteni, és azt kell mondjam, eddig féltem a fehértől, de mostmár szerelem....ööö ....szeretem:D Ha jól emlékszem, Honleány mind, és 1,5-ös tűvel horgoltam.

My favorite colour is green. What a surprise!:D
I find the necklace of the Ponte Vecchio quite useful as it gives you the free choice of the buttonhole. The tutorial of the flower is on the youtube. I sew it a bit left from the middle. I fell in love with these small beauties. In my next post I will write about other small beauties which are white and sparkling in wintertime....wonder what?!:)

I used 1,5 needle for all and a Hungarian 100% cotton yarn, the Honleány.

3 megjegyzés:

Török Alexandra írta...

Szép munkák, ha jól emklékszem az egyiket már élőben is láttam! Ügyes vagy! :)

Anikó írta...

Nagyon szépen köszönöm:D Gondolom az új fonalak is égnek már a kezed alatt, megyek én is megcsodálni az eredményt:)

Török Alexandra írta...

Oh, bár ott tartané! :D Szerintem majd csak az újévben lesz belőle valami!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...