2011. december 4., vasárnap

Karácsonyfadísz

A Holdam adománygyűjtésre készül. Az árusításra kerülő darabokat a tagok és látogatók ügyeskedik össze a Holdam otthonában, minden héten gyerekekkel, vagy nélkülük. Ehhez szeretnék csatlakozni én is, úgyhogy végre kiélhetem a kreatív apróságok iránti szenvedélyem...amennyire időm engedi.

Így született ez a részben újrahasznosított darab:



Az ötlet innen származik. A horgolt virágocskát ugyan magam is elkészíthettem volna, de izgalmasabbnak találtam a horgolt terítő szétszabdalását:) A gyöngyöket arany színű díszítő cérnával öltögettem a bordó filc háttérbe. A szélét kézzel, pelenkaöltéssel varrtam össze, ugyanazzal a cérnával, ami végül az akasztót is képezi. Tölteléknek lehullott vlies darabkákat tuszkoltam a bendőjébe, közben igazgatva, hogy egyenletes legyen azért.

Azt hiszem, ha van otthon anyag hozzá, akkor már csak az időt kell megtalálni, és máris ott fityeghet a kezünk munkája a rokonaink, és magunk örömére az ajtón, vagy a fán.

The source of the idea came from the above link. It is a semi-vintage creation in my version as the flower in the middle is a part of an old doily. It makes me more satisfied to save something from vanishing.

The beads are sewn by a golden yarn as the blanket stitch on the edge. Between the two crimson fleece pieces is vlies left-over.

I bet anyone can find some spare material and some shiny anything that matches and makes a nice look for the family and that particular Anyone:D

Have fun!

2 megjegyzés:

Török Alexandra írta...

Hozzám képest nagyon termékeny vagy! És ezt nem csak a postolásra értem! Kérdem én: HOGY CSINÁLOD?
Nagyon jó a blog új neve! Szerintem minden benne van!

Anikó írta...

Köszönöm:) Nem érzem magam annak:( Sem hatékonynak:( Majd leszek még jobban is lelkile, végülis erre való a karácsony:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...