2011. december 10., szombat

Körsál / Circle Scarf

Bár nem végeztem mélyrehtó kutatást, régóta foglalkoztat ez a ruhadarab.



Nem nagyon láttam mi értelme lenne. Egy korábbi bejegyzésemben már írtam a sapka-sálamról. Mai napig használom is előszeretettel, de tény, hogy VAGY sapka, VAGY sál funkcióban működik egy időben. Ez a ... valami, viszont ezt egyszerre tudja. Az egyetlen hibája, legalábbis számomra, hogy nagy! Gyerekkorom csősapijára emlékeztet egy az egyben, biztos nem véltlenül. A minap meg is találtuk, amit anyukám kötött réges régen nekem, valami iszonyúan vékony fonálból. Ezt persze már csak most érzékelem, amikor tudom, hogy mennyivel több munkát jelent valamit 2 vagy 3-as kötőtűvel kötni a 4, 5-öshöz képest :D

Szóval keresgéltem a hogyanjáról, és találtam egy két kisfilmet róla. Hamarosan legyártom a tesztdarabokat is, de még keresem a mefelelő anyagot. Még döntenem kell, hogy megvarrom egy szép mintás anyagból, vagy inkább a kötést, horgolást választom..... erre nem egyet kell aludnom, az biztos.

Szívesen veszem az ötleteket! Esetleg ha van, vagy volt valakinek ilyen ruhadarabja, és a méretével kapcsolatban tudna valamit mondani, hog mekkorát érdemes csinálni, azt szívesen venném.

Ez a kis hölgy elég egyszerűen összefoglalja, ő hogyan használja, miből készítette magának.

A következőben pedig egy régi pulcsit alakít át. Döbbenetesen kézenfekvő, egyszerű! Odáig vagyok az ötletért!


Az újrahasznosított pulcsi hogyanjáról még számtalan videó van a youtube-on, nem sorolom tovább. Mindenképpen jelentkezem, ha első darabomhoz megtaláltam a  megfelelő pulcsit :D Nagyon szeretek újra hasznosítani....de azt hiszem ezt már többször jeleztem.

Remélem ajándékötletnek is megfelelt ez a kis szösszenet, és tudtatok belőle szemezgetni!

2 megjegyzés:

Családanyu Viki írta...

de jó! a hordozás mellett a sálakért is odavagyok :o Ki fogom próbálni a második videón mutatott átalakitást -úgyis van itthon pár, már nem használt pulcsi! :) Köszi a bejegyzést/ötletet!

Anikó írta...

Nagyon örülök, hogy ihletet adhattam!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...