2011. december 8., csütörtök

Kötőtűtartó

Elég régen kész van már, de valahogy elfelejtődött. Ezen gyakoroltam egy két technikát, ha igaz, közbélést is itt használtam először....vagy másodszor??!! Nemtom. A lényeg, hogy semmi köze a karácsonyhoz, se az adventhez, így mért ne tenném ide:)




Hihetetlenül útban voltak a kötőtűim, és minden alkalommal ki kellett bogoznom a szálakat, és megnézni melyik tűnek mi is a pontos mérete. Itt már sorban vannak felesével, szinte minden méret egy helyen! Sajnos egyelőre csak mezei kötőtűim vannak, legtöbbjét még anyukámtól kaptam, teflon bevonatúak, de akad műanyag is (vááááá)!

Magam már vettem bambusz zoknikötőtűt is, de a jó minőségű KnitPro és társai még váratnak magukra. Egyszer, ha nagy leszek rászánom magam, hogy vegyek egyet minden méretben....vagy ha nyerek a lottón! De addig inkább a horgolás bitorolja a szívem. Így alakult.

Az alapanyagokat tekintve kimondottan rongyritkítás volt a célom, ezért kizárólag ex-terítő és lehulladékból készült. Ami nem recycled, az a cérna :D meg a közbélés.....hehe....most elképzeltem, hogy lehetne azokat is recycled módon képbe helyezni, de nincsenek rá szavak, hogy leírjam.

Nos, készítem tovább ami belefér a főzés takarítás mellett....még jelentkezem!

3 megjegyzés:

Török Alexandra írta...

Nagyon tetszik, én is tervezek egy ilyet vagy hasonlót készíteni...egyszer! :-)

Török Alexandra írta...

Dupla sorban vannak a zsebek, zseniális!

Anikó írta...

:D Nagyon köszönöm, Szandi! Örülök, hogy tetszik! Azt elfelejtettem beírni, hogy viszont nagyon nagy lett...mármint hosszú. Azt hiszem 80 cm vagy ilyesmi. Szóval a magammal cipelésre nem alkalmas.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...