2011. december 7., szerda

A megfoghatatlan idő...

...kifolyik az ujjaim között. Annyi mindent terveztem erre a karácsonyra megcsinálni, de a mindennapok teendői megkurtítják a végrehajthatót:(((((  Addig addig ülök egy-egy darabon, hogy mindig tökéletesebbet és tökéletesebbet hozzak ki belőle, hogy mire észbe kapok, már lejárt a kitűzött határidőm. Így lett ez Hanga adventi naptárjával is. Készítettem egyet másnak, és mire hozzájutottam a miénkhez, már dec. HARMADIKA volt!!! Végül sok sok színes gombbal díszített polár fácskát kapott naptárnak, amire eddig random módon aggattuk a kis mütyürkéket.

Ma nagy öröm ért, mert egy Albionba szakadt hazánk lányával futottam össze a sétálón, ráadásul épp akkor, mikor tudtam szakítani rá 1 órát! És láss csodát, ő is most akarja újrakezdeni a horgolást, nekem meg mit ad az ég, pont volt a táskámba 2-3 gombolyag, meg ugyanannyi tű.....(ezek jellemzően velem utaznak mindenhova, persze mindig az aktuális szerelmek.)

Szóval eltelt az idő, itthon pedig megvárt a mosogtás, a járólap, az ablakok, a félig kidugítlanított lefolyó, és a sok-sok félig tervezett, vagy varrt ez meg az.

A kötelező programon már túl vagyok, most jön a szórakoztatóbb rész, de azt hiszem mire elküldöm ezt a postot, már anyai kötelességem fog elszólitani, akinek ugyebár neve is van:)

Szóval így szalad ki a kezem közül az a bizonyos Eltűnt Idő, aminek nem csak én keresem a nyomát, erről írásos bizonyítékom is van!

Remélem hamarosan fényképes, színes és érdekes karácsonyi mütyürökkel szolgálhatok, mint pl. ő vagy ő. :)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...