2012. június 13., szerda

Babatakaró / Baby blanket

Új földlakócska érkezik a családba hamarosan. Neki készült ez az ágytakaró, ami alá szerintem bárki szívesen befeküdne, mivel wellsoft anyagból készült a hátlapja. Ez annyit jelent, hogy olyan, mintha tejszínhabban feküdne az ember :) Pihepuha hófehérség! A világ legsimogatnivalóbb anyaga! Ugyanakkor varrási szempontból a legnagyobb kihívások egyike, különösen nagyobb darab esetén, és még különösebben, ha kézzel is varrni kell.

Viszont kárpótolja az alkotót, hogy közben végig tapogathatja ezt a csudát!

Adatok
A takaró kunyhó ( log cabin) nevű blokkokból épül fel. 3x4, kb 20x20 cm-es négyzetekből áll, amik összességét egy kb 10 cm-es keret öleli körbe. A szegés egy virágos anyaggal történt. A wellsoft hátlapon kívül minden pamutból készült. Kb 80x100 cm lett a vége. A kunyhók csillag alakzatban lettek elrendezve, ez az első képen jól látható. Teljes  mértékben saját kreáció.

Az előkészületekről
Sok-sok videót és leírást néztem végig, és hasonló termékeket forgalmazó oldalakat is kerestem, hogy megtudjam, MEKKORA EGY BABATAKARÓ? De komolya? Ezt hogy lehet meghatározni? A koraszülött osztályokon kb.70x50 cm-es takarókat használnak. Egy normál újszülöttnek is elég lehet egy ekkora, még jópár hónapig. Mégis, a legtöbb babatakaró 90x100cm, vagy még nagyobb. Egy ekkora, az én közel 2 és fél éves lánykámnak is bőven elég! Akkor most mi is az ideális? Vagy akkor ez a babatakaró, valójában, baba-ágytakaró? Ezen filozófia mentén haladtam, leginkább körbe körbe :) Aztán meghajtottam  a fejem a kialakult trend előtt, és úgy döntöttem, hogy a fent említett méretek éppen jók lesznek. ... Azért lehet, hogy egy következő takarónál már kisebbet is merek majd csinálni, de az még a jövő zenéje...

Most úgy érzem az elmúlt hetek 2 takarója kielégítette az ilyen irányú éhségemet, úgyhogy a következő bejegyzésem valami kisebbről, és meglehet, hogy valami fonálból készült dologról fog majd szólni.
Babatakaró / Baby blanket


Szív alakú zsebecske albérlővel / Heart shaped pocket with an occupant

Szívecske töltetlenül


Wellsoft, te drága!

Kapcsolódó kisvideó

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...