2012. július 7., szombat

Táskák készülőben, kukacolással díszítve / Semi-bags with free-hand sewing

Hosszú hallgatásaim oka az szokott lenni, hogy a számító-gép helyett a varró-gép mellett üldögélek. Részletesebben: összeválogatom, beavatom, kivasalom, kiszabom, illesztgetem, szeretgetem. A szeretgetés végig jelen van! :)

A lényeg, hogy a munkafolyamat minden szakasza izgalmas, bár ebben a nagy melegben a vasalással járó hőmérsékletemelkedés nem csak nekem tesz rosszat, de a vénségesen vén varrógépem is sztrájkolni szokott. Legutóbb ugyan nem a hő, hanem a cérna minősége lehetett a ludas... Így aztán elővettem a kézi varrásokat, ami meg azért halad döcögősen, mert még az ujjaimról is folyik a víz, így csúszik a tű:) Ez a nagy meleg valahogy nem segíti elő a varrást. Viszont annnnnyi minden van a fejemben, hogy a kellemetlenségeket is hajlandő vagyok elviselni a megvalósítás reményében.

Hogy lássátok, nem tétlenkedem, íme néhány kukacolt félkész darab:




Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...