2012. november 3., szombat

Aviatrix, a megunhatatlan

Ezt a sapkát már harmadik éve kötöm meg Hangának. Az első két akalommal egy igen drága, és meglehetősen szép fonálból követtem el a merényleteket. Kezdő kötőként sok-sok visszabontásnak is áldozatul esett szegény 100% gyapjúm, ami nem mellesleg kézzel festett színátmenetes, limitált széria volt (Barka-Naptánc).

Ezúttal egy szintén színátmentes, de jó vastag pamut fonállal estem neki. Eddig úgy tűnik, hogy Hanga is értékeli az eredményt, és nem fázik benne, nem húzgálja le, illetve hajlandó felvenni, akár magától is!

Én meg csak csodálom: a lányt, a fonalat, a mintát! Egyszerűen minden tetszik benne.

Aviatrix színátmenetesből

A gyanú árnyéka :)
Előre, mindig csak előre!
 
Pontosan 2 évvel ezelőtt készült ez a kép, a második naptánc sapiról.


A minta letölthető több nyelven is, köztük magyarul a Ravelry-ről. Amikor először kötöttem, még csak angolul volt meg, ma már könnyebb dolgunk van, akár kinyomtatható nagyik számára is :)




3 megjegyzés:

Unknown írta...

Kedves Anikó,kérlek küld el a sapka kötésmintáját,nem tudom letölteni,az unokámnak szeretném megkötni most lesz egy éves. köszönöm szépen. erika

árnika írta...

Kedves Anikó, csodásak az aviatrix sapkáid! Nem találom magyarul a mintát a Raverlyn. Segítenél? Gyönyörűséges Zoé 14 hónapos Zoé unokahúgomnak szeretném elkészíteni!
Köszönöm!
Kati

Anikó írta...

Kedves Erika és Árnika!

Most visszaellenőriztem a linket, és valóban elhalt. Visszakeresem a gépemen a magyar leírást, és felteszem!!! Nem is értem, hogy ha egyszer már ingyenesen fent volt a neten, miért tették fizetőssé?!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...