2012. november 27., kedd

Játszószőnyeg 4/3 -Tél

Ez volt az első fantazmagóriám! Mivel egy babatakaró után megmaradt a sok pihe-puha bolyhos wellsoft anyag, azon voltam, hogy azt valamibe feltéttlenül bele kell varrnom dekorációnak. És lőn!!!

A téli háttér többféle kék anyagból összeillesztett csíkokból áll (mint az Ősz esetében is), alul pedig a havas tájat képviseli a hófehér puhaság. Rajta egy gombos, prémes filckalapos, hímzett szemű hóember. A gomboknál nagyon igyekeztem azokat szorosan rögzíteni, lerág/téphetetlenül, mivel a célszemély, érdeklődését tekintve szívesen teszi a fent említetteket :)

Miközben egypolár és egy filc fácskát varrtam fel (mint már említettem, az anyagok sokfélesége a fejlődő bébik érdeke) egy-egy szalag került a törzsük helyére, amibe szintén el lehet gyönyörködni markolászás, kúszás, mászás közben. És ha már tél, és fenyő, akkor karácsonyi díszek! A biztonságot szem előtt tartva itt sem lehetett szó gyöngyről, vagy könnyen leszakíthati akármiről, így aztán igyekeztem színes gombokkal létrehozni az illúziót. A kép sarkán a szalagok itt sem hiányozhattak :)

Tél / Winter
Kapcsolódó oldalak:

Tavasz
Nyár
Ősz

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...