2013. július 17., szerda

Terítő testreszabása

Nem egy varázslat ugyan, de hosszú idő után erre futotta időm először.

A viaszosvászon terítő csúszkálása, a folyton lifegő sarokrész igazgatása már beépült a rutinok közé, de csak úgy, mint ahogy a forgalom zaját és bűzét megtanuljuk elviselni. Ha lehet, mégsem kérek belőle. Így aztán egy délután, mikor már dolgozatot nem kellett végre javítani, és egyébként sem voltam képes semmi agyas dologra, nekiláttam sarkot varrni. Hallani lehetett ahogy az agyam varrós sarkában szétszaladtak a pókok, mikor beindultak a rozsdásodó fogaskerekek. Hajtogattam a terítőt így, úgy, amúgy, mire ráébredtem az nagyszerű egyszerűre, és 4 db vonalat varrtam! Aztán méretre vágtam a túllógó anyagrészeket, és tadaaaam!

 
 


2 megjegyzés:

Móni írta...

Köszönöm, most éppen miattad jutott eszembe, hogy még mindig nem varrtam össze a sarkokat a mi viaszosvászon asztalterítőnkön :-)

Anikó írta...

Örülök, hogy segíthettem :)Én is sok ötletet vettem már a blogodról. Köszönet érte!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...